Katarzyna Zasada-Startek

dyrektor zarządzająca

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum. Pedagog i terapeuta. Od 16 lat związana z branżą edukacyjną.

 

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż”

 J. Korczak

 

W swojej pracy pedagogicznej na pierwszym miejscu stawia dziecko, dbając o to aby każde było otoczone właściwą opieką, by wyrastało w atmosferze wzajemnego szacunku, potrafiło zadawać pytania i było otwarte na świat. Kocha pracę z dziećmi, kontakt z ludźmi i nowe wyzwania. Swoich uczniów stara się uwrażliwiać na potrzeby innych.
Specjalizuje się w terapii dysleksji rozwojowej.

 

Prywatnie matka dwójki dzieci w wieku szkolnym. Uwielbia dobrą książkę, muzykę, taniec i ambitne kino. Kocha podróże, ale bez zbędnej brawury. Szkoła, którą prowadzi, stała się jej pasją, której oddała się bez pamięci.

Agata Romaldowska-Kubis

dyrektor ds. dydaktycznych

nauczycielka biologii

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku biologii z nauczaniem przyrody. Posiadam dodatkowe kwalifikacje do nauczania chemii i informatyki. Związana z naszą szkołą od 2017 r

 

Z zamiłowania i wykształcenia jestem biologiem, który uwielbia dzielić się swoją wiedzą. Chciałabym, żeby uczniowie postrzegali otaczający nas świat przez pryzmat jej niesamowitej przyrody i odkrywali jej tajemnice, a także dbali o nią dla siebie i przyszłych pokoleń. W czasie wolnym zaczytuję się literaturą science-fiction oraz dobrymi polskimi kryminałami. Natomiast w czasie podróży chętnie zwiedzam zamki i odkrywam zakamarki jaskiń.

Ewa Kurak

nauczycielka historii

Absolwentka historii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 2018 r pracuje w szkole. Uwielbia poznawać przeszłości i dzielić się swoją wiedzą. Dąży do tego, aby uczniowie mogli dzięki niej odkryć świat, którego już dawno nie ma i tym samym lepiej poznać teraźniejszość oraz samych siebie.

Aleksandra Mosca

nauczycielka angielskiego

Nauczyciel języka angielskiego z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka filologii angielskiej Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. W naszym gronie od 2018 r.

 

Posiada także uprawnienia wychowawcy kolonijnego oraz szereg certyfikatów uczestnictwa w konferencjach językowych, które umożliwiają dalszy rozwój w dziedzinie nauczania języka angielskiego.

 

Uważa, że nauka języka obcego może być nie tylko użyteczna, ale także bardzo przyjemna i zabawna. Wskazuje na potrzebę posiadania umiejętności posługiwania się językiem obcym w życiu codziennym, co wyraźnie można zaobserwować w takim mieście jak Kraków. Znajomość języka obcego to nie tylko wiedza książkowa, ale głównie okno na świat.

Anna Wandyszewska 

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej 

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą w różnym wieku, na wielu etapach rozwoju. Mieszkała kilka lat za granicą, gdzie pracowała jako nauczyciel języka polskiego z dziećmi emigrantów oraz zajmowała się zjawiskiem kształtowania się systemów językowych dzieci dwujęzycznych. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do uczniów. Aby poszerzać swoje horyzonty oraz móc doskonalić się w tym co robi, bierze aktywny udział w kursach oraz szkoleniach dotyczących rozwoju dziecka..

Kinga Kuraś

 nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Posiada kwalifikacje do nauczania języka polskiego, oligofrenopedagog. Ukończyła kurs wychowawcy kolonijnego, animatora zabaw dziecięcych oraz I poziom języka migowego. 

 

Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach, które pozwoliły jej lepiej zrozumieć psychikę dziecka i doskonalić swój warsztat pracy. Interesuje się ideą porozumienia bez przemocy, założeniami nurtu pozytywnej dyscypliny i pedagogiki montessori. 

 

Na swoich lekcjach dąży do tego, aby każdy uczeń miał przestrzeń do samodzielnej inicjatywy. Stara się być dla swoich uczniów przewodnikiem i towarzyszem podczas gdy oni odkrywają świat.

 

Kaja Uliczka

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Ukończyła I stopień Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Wychowania Przedszkolnego oraz I stopień Matematyki w finansach i ekonomii na Uniwersytecie Śląskim. Obecnie studentka ostatniego roku studiów magisterskich Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej. 

W pracy z dziećmi przede wszystkim skupia się na poszanowaniu, zrozumieniu i konsekwencji. Uważa, że to klucz to obopólnego sukcesu. 

Można ją spotkać w górach, na survivalowych obozach, błotnych biegach, a także na ławce w parku w towarzystwie biegającego czworonoga. 

Natalia Szczygłowska 

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej 

i wychowania fizycznego

Absolwentka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Wyższej Szkoły w Gdańsku – Ateneum oraz Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku na kierunku Wychowania fizycznego ze specjalizacją trenerską pływanie i odnowa biologiczna.

Specjalizuje się nie tylko pływaniu, ale także w lekkiej atletyce i gimnastyce sportowej. Posiada uprawnienia z basic pilates, a joga jest jej antystresowym złotym środkiem.
Żaden lek nie zastąpi ruchu- tą zasadą kieruje się w życiu.  Prowadzi aktywny tryb  życia i swoim zamiłowaniem do sportu zaraża innych. Natomiast w klasie stara się stwarzać warunki do samodzielnego i kreatywnego myślenia. Swoich uczniów stara się uwrażliwiać na potrzeby innych.

Monika Ziółkowska

nauczycielka języka polskiego

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą w różnym wieku, na wielu etapach rozwoju. Mieszkała kilka lat za granicą, gdzie pracowała jako nauczyciel języka polskiego z dziećmi emigrantów oraz zajmowała się zjawiskiem kształtowania się systemów językowych dzieci dwujęzycznych. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do uczniów. Aby poszerzać swoje horyzonty oraz móc doskonalić się w tym co robi, bierze aktywny udział w kursach oraz szkoleniach dotyczących rozwoju dziecka..

Arleta Kędroń

nauczycielka języka angielskiego

 

Absolwentka filologii angielskiej na wydziale Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii. Obecnie kontynuuje naukę na ostatnim roku studiów magisterskich na kierunku filologia angielska ze specjalizacją nauczycielską.

Pracę nauczyciela traktuje jak wyzwanie – nie tylko uczę języka, ale także pomagam uczniom odkryć drzemiący w nich potencjał i umiejętności.
Celem lekcji jest nie tylko realizacja materiału, ale przede wszystkim nauka mówienia i swobodnego wyrażania opinii w języku angielskim.

Maria Haluch-Grądalska

nauczycielka niemieckiego

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Instytutu Goethego
w zakresie języka niemieckiego biznesu. Doświadczona tłumaczka tekstów
technicznych, prawnych i ekonomicznych. Entuzjastka technologii
informacyjno-komunikacyjnych. Ukończyła m.in. podyplomowe studia
Dyplomacji i Stosunków Międzynarodowych na UJ w Krakowie
oraz Metodykę Nauczania Języków Obcych, specjalność: Język Niemiecki
na AFiB Vistula w Warszawie. Od trzech lat aktywnie związana
ze szkolnictwem. Pracę zawodową wykonuje z pasją. Wyróżnia ją pogoda
ducha i umiłowanie wiedzy, którą chętnie przekazuje dzieciom i młodzieży.
W wolnym czasie lubi słuchać muzyki poważnej i podróżować.

Sylwia Hołowa

nauczycielka matematyki

Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego o kierunku matematyka z przygotowaniem pedagogicznym.

Nauczanie matematyki jest dla mnie pasją od lat. Przy nauczaniu staram się pokazywać uczniom różne sposoby radzenia sobie z matematycznymi problemami i podchodzę do każdego ucznia indywidualnie. Praca z uczniami sprawia mi wielką satysfakcję.

 

Stanisław Twardosz

nauczyciel fizyki

Ukończyłem Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie oraz Studium Przygotowania Pedagogicznego.

W mojej pracy dążę do rozwijania u uczniów własnej kreatywności oraz twórczego myślenia.

W wolnym czasie lubię wycieczki, a szczególnie w góry.


Kuszewska Natalia

nauczycielka chemii

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku „Chemia”, ze specjalizacją „Analityka w Ochronie Środowiska i Zdrowia”.

Nauczycielem chemii zostałam z zamiłowania i wyboru. Od dziecka marzyłam o pracy w szkole, później pojawiła się fascynacja chemią. Na swoich lekcjach staram się wzbudzać u uczniów zainteresowanie światem nauki i pokazywać im, że chemia nie musi być nudna. Ważne jest dla mnie, by młodzi ludzie z przyjemnością uczestniczyli w zajęciach i sami, z pomocą ciekawych metod dydaktycznych, odkrywali tajniki chemii. Dobry kontakt z uczniami oraz obserwacja ich postępów w nauce dostarczają mi sporo satysfakcji i radości.

W czasie wolnym lubię grać na gitarze i przeżywać sportowe emocje, oglądając zmagania polskich sportowców.

Magdalena Sułkowska

nauczycielka muzyki

Studentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie o kierunku: Instrumentalistyka w zakresie gry na oboju.

 

Jako muzyk, posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie w dziedzinie sztuki muzycznej. Jestem osobą o licznych pasjach – gram na wielu instrumentach, tańczę, śpiewam, organizuję kolonie i obozy harcerskie, podróżuję, haftuję, jestem terapeutką Techniki Bowena, ale zdecydowanie najwięcej miejsca w moim życiu zajmuje muzyka i ludzie. Dlatego staram się połączyć te dwie pasję i swoją miłością do nich zarażać tym innych.

Magdalena Marchewka

nauczycielka informatyki, plastyki

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna ze spec. nauczycielską oraz Pedagogiki społeczno – opiekuńczej oraz absolwentka Art & Design na UP im. KEN w Krakowie.  Od 2018 pracuje w szkole.

Prowadziła m.in. warsztaty twórcze i arteterapeutyczne w Muzeum Narodowym w Krakowie. Grafik komputerowy i administrator www NSP nr 1.  

Dla mnie praca z najmłodszymi jest studnią inspiracji, której głównym źródłem jest nieskończona kreatywność dzieci. Jest ona odpowiedzią na radość i przyjemność tworzenia, naucza także elastyczności i nowego rozwiązywania problemów z różnych perspektyw. W mojej pracy stawiam sobie za za główny cel, by tej kreatywności w uczniach nigdy nie zatracać, a która może stać się doskonałym narzędziem. 

Jaszczuk Sławomir

nauczyciel geografii

Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. KEN w Krakowie na kierunku geografia. Moja kariera nauczycielska trwa już 30 lat i miałem możliwość nauczania geografii w każdym typie szkoły. Obecnie uczę w IV Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

Geografia jest moją pasją i nie wyobrażam sobie piękniejszego przedmiotu szkolnego.

 

Jestem autorem wielu publikacji z zakresu nauczania geografii m.in. Szkolnego Słownika Geograficznego, Tablic Geograficznych oraz Repetytorium maturalnego.

Prywatnie jestem ojcem dwojga studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Obecnie moim ukochanym pupilem jest czteroletni bokser Fuego.

Joanna Matyja-Dudek

nauczycielka religii

Jestem nauczycielką religii i psychologiem. W mojej pracy cenię sobie relacje z uczniami, ich aktywność i własne przemyślenia. Staram się ułatwić im zrozumienie tajemnic wiary, a także przybliżyć rozumienie tekstów biblijnych – kontekstu historii i kultury. Na lekcjach stosuję mnemotechniki, staram się dostarczać uczniom pomocne materiały, z których dużą część przygotowuję sama. Chcę łącząc wątki różnych epok,  a także odpowiadać na pytania i wątpliwości, tak, aby uczeń mógł z czasem sam podejmować refleksję dotyczącą życia i wiary.

 

W pracy pomagają mi doświadczenia podróży do miejsc świętych, chętnie dzielę się z uczniami historiami i anegdotkami, na przykład z Ziemi Świętej, Camino de Santiago, Asyżu i innych miejsc wartych obejrzenia. Będę szczęśliwa, jeśli lekcje zainspirują uczniów do podróży, w szerokim tego słowa znaczeniu

Bożena Kowalik

logopeda

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna ze spec. nauczycielską oraz Pedagogiki społeczno – opiekuńczej oraz absolwentka Art & Design na UP im. KEN w Krakowie.  Od 2018 pracuje w szkole.

Prowadziła m.in. warsztaty twórcze i arteterapeutyczne w Muzeum Narodowym w Krakowie. Grafik komputerowy i administrator www NSP nr 1.  

Dla mnie praca z najmłodszymi jest studnią inspiracji, której głównym źródłem jest nieskończona kreatywność dzieci. Jest ona odpowiedzią na radość i przyjemność tworzenia, naucza także elastyczności i nowego rozwiązywania problemów z różnych perspektyw. W mojej pracy stawiam sobie za za główny cel, by tej kreatywności w uczniach nigdy nie zatracać, a która może stać się doskonałym narzędziem. 

Daria Paprota

psycholog szkolny

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku psychologia. Obecnie uzupełnia kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego w Krakowskim Instytucie Rozwoju Edukacji. Swoje doświadczenie zdobywała w świetlicy socjoterapeutycznej, w przedszkolach oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. W swojej pracy skupia się w szczególności na rozwijaniu kompetencji motywacyjno-emocjonalnych oraz kompetencjach społecznych. Dostrzeganie emocji, rozumienie ich oraz akceptacja jest drogą prowadzącą do rozwijania samoświadomości, a w konsekwencji do pozyskania zasobów, które usprawniają procesy poznawcze, nadają znaczenia naszym wszystkim działaniom oraz znacząco wpływają na praktyczne umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami. Dlatego, tak ważne jest dla mnie rozwijanie inteligencji emocjonalnej u dziecka, która stanowi fundament dla pozostałych obszarów życia. Ponadto interesuje się zagadnieniami z zakresu psychoterapii, a w wolnym czasie lubię odpoczywać w towarzystwie bliskich mi osób, czytać oraz spędzać czas na świeżym powietrzu.

Irena Załuska

nauczycielka rysunku

 

Absolwenta Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych w Poznaniu, Studiów Komparatystycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, Edukacji emocjonalnej na Akademii Pedagogicznej 

w Krakowie. Od 2018 pracuje 

w szkole.


Pasjonuje się muzyką klasyczną 

i poezją. Praca artystyczno-pedagogiczna jest jej prawdziwym powołaniem.

Ireneusz Dworakowski

nauczyciel karate

 

Moja przygoda z karate zaczęła się w 7 klasie szkoły podstawowej, pod okiem sensei’a Jarosława Burzyńskiego. Jestem Absolwentem Papieskiej Akademii Teologicznej. W okresie studiów byłem zawodnikiem i członkiem sekcji karate tradycyjnego AZS AGH prowadzonej przez sensei’a Jerzego Lelito. Wtedy też, trenując zacząłem prowadzić treningi dla innych.

Trochę historii:

-zdobyłem uprawnienia instruktora, trenera i egzaminatora Polskiego Związku Karate Tradycyjnego.

– byłem wiceprezesem i założycielem sekcji karate w KS Cracovia 1906

-prowadziłem zajęcia dla studentów w AGH, Uniwersytecie Ekonomicznym i Akademii Pedagogicznej

– byłem wykładowcą technik samoobrony i interwencji w Elitarnej Szkole Służb Ochrony.

Aktualnie:

-założyłem Krakowską Szkołę Karate-do i Kobudo

– prowadzę zajęcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych

-…i oczywiście 😉 prowadzę treningi w Niepublicznej Szkole Podstawowej nr 1 im. Orła Białego w Krakowie.  

Klaudia Bergiel

nauczycielka robotyki

 

Od 3 lat jestem trenerem robotyki.

Mam doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz szkolnym.

Posiadam odpowiednie kwalifikacje. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia do prowadzenia zajęć.

Winnie Zych

                      native speaker

Here a short paragraph about myself. My name is Winnie. I am an English Native speaker from Kenya. I have experience in teaching students of all ages. I have taught in different schools and kindergartens within and outskirts of Kraków. I am fond of assisting students feel comfortable speaking English.  

 

Julia Olęcka

nauczycielka tańca