Kadra

Poznaj naszych nauczycieli i pedagogów

NSP1 Katarzyna Zasada-Startek

Katarzyna Zasada-Startek

dyrektor zarządzająca

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum. Pedagog i terapeuta. Od 16 lat związana z branżą edukacyjną.

 

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż” J. Korczak

 

W swojej pracy pedagogicznej na pierwszym miejscu stawia dziecko, dbając o to aby każde było otoczone właściwą opieką, by wyrastało w atmosferze wzajemnego szacunku, potrafiło zadawać pytania i było otwarte na świat. Kocha pracę z dziećmi, kontakt z ludźmi i nowe wyzwania. Swoich uczniów stara się uwrażliwiać na potrzeby innych.
Specjalizuje się w terapii dysleksji rozwojowej.

 

Prywatnie matka dwójki dzieci w wieku szkolnym. Uwielbia dobrą książkę, muzykę, taniec i ambitne kino. Kocha podróże, ale bez zbędnej brawury. Szkoła, którą prowadzi, stała się jej pasją, której oddała się bez pamięci.

Beata Litewka

Beata Litewka

wicedyrektor ds. dydaktycznych

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. KEN w Krakowie, Wydział Pedagogiki Specjalnej. Oligofrenopedagog, doradca zawodowy.

 

„Dziecko jest księgą, w której powinniśmy czytać i w której powinniśmy pisać.”
Peter Rosseger

 

Do każdego dziecka podchodzi indywidualnie i od każdego się czegoś uczy. Każdy podopieczny jest dla niej zagadką dlatego praca z dziećmi jest jej pasją i inspiracją. Chciałaby, żeby szkoła, którą kieruje jako dyrektor pedagogiczny, wychowywała uczniów ciekawych świata, mądrych, wartościowych oraz szczęśliwych. Takich, którzy poradzą sobie z wyborem drogi życiowej.

Urszula Zapadka

Urszula Zapadka

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Posiada kwalifikacje do nauczania języka polskiego i informatyki oraz  do prowadzenia biblioteki.

 

Posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie, jako nauczyciel i wychowawca. Prowadziła również obozy wędrowne i półkolonie letnie dla dzieci. Od 1992 roku pracowała z młodzieżą w szkole podstawowej i gimnazjum, ale największą przyjemność i satysfakcję daje Jej praca z małymi dziećmi, gdzie każda lekcja jest wspaniałą zabawą, odkrywaniem i poznawaniem świata.

 

Wie, że dla dzieci szkoła jest bardzo ważna, dlatego chce, aby każdy uczeń miał przestrzeń do samodzielnej inicjatywy, nie tylko w czasie lekcji.

NSP1 Agnieszka Ogonowska

Agnieszka Ogonowska

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Z wykształcenia i z zamiłowania nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, ukończyła studia magisterskie na krakowskim Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN, a także kurs animatora zabawy.

 

Jest ambitną, wesołą osobą pełną entuzjazmu i chęci do pracy. Pragnie, aby jej podopieczni byli ludźmi pogodnymi, pewnymi siebie i swoich umiejętności, aby z otwartością, bez lęku podejmowali wyzwania i odznaczali się niebanalnymi pomysłami. Uważa, że szkoła powinna obdarzyć dzieci nie tylko wiedzą merytoryczną, ale także niezbędnymi kompetencjami społecznymi. Chce, by dzieci odnosiły się do innych z życzliwością i szacunkiem, aby potrafiły współpracować, osiągać kompromisy oraz uzasadniać swoje zdanie.

Projekt bez tytułu (17)

Anna Wojnar-Płeszka

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyła studia na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Ma również uprawnienia do nauki języka angielskiego. Skończyła kursy wychowawcy kolonijnego, instruktora rekreacji ruchowej. Absolwentka I stopnia Szkoły Muzycznej w klasie wiolonczeli. Wiele lat prowadziła własną działalność związaną z animacją czasu wolnego dzieci.

Jest uśmiechniętą, pełną energii i pozytywnego nastawienia do świata osobą. Zawsze marzyła, żeby  być nauczycielką klas 1-3, bo taki nauczyciel to potencjał na przyszłość dla samych dzieci, a także dla wszystkich następnych nauczycieli, którzy będą z nimi pracować. Chciałaby zaszczepić w dziecku chęć poznawania świata, pomóc mu zbudować wiarę w swoje możliwości. 

Szczególnie interesuje się pedagogiką inkluzywną, podejściem indywidualnym do dziecka. Interesuje się inteligencją wieloraką i możliwością wykorzystania jej w codziennej pracy z dziećmi. Wierzy, że nauka w szkole może być ciekawa, pobudzająca i kreatywna.

Stara się być dla swoich podopiecznych wychowawcą, opiekunem, nauczycielem, a nade wszystko bratnią duszą. Prywatnie uwielbia muzykę, teatr i aktywne formy spędzania czasu.

Projekt bez tytułu (20)

Monika Ziółkowska

nauczycielka języka polskiego

CZYTAJ WIĘCEJ

Jestem absolwentką filologii polskiej nauczycielskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Uczenie w szkole to moje wielkie marzenie i pasja. Poza tym uwielbiam literaturę i kulturę XIX wieku, a także teatr i organizowanie artystycznych wydarzeń. Na
moich lekcjach dużo się dzieje – nie brakuje gier, tworzenia scenek, zabaw ruchowych.

Uważam, że najlepiej uczyć się przez działanie, a na języku polskim nic nie jest tak ważne jak zaangażowanie w to,
o czym czytamy i rozmawiamy. Zależy mi na tym, by uczniowie potrafili wyrażać swoje zdanie i by
umieli znaleźć coś dla siebie w świecie kultury i sztuki.

NSP1 - Aleksandra Nowacka

Aleksandra Nowacka

nauczycielka matematyki

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka matematyki z informatyką o specjalności nauczycielskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.

Jest osobą optymistycznie i entuzjastycznie nastawioną do życia, a w szczególności do dzieci – ze względu na ich szczerość i chęć poznawania otaczającego ich świata. Praca z dziećmi daje jej ogromną satysfakcję i radość, stając się nie tylko wymarzonym zawodem, ale także wielką pasją.

Prywatnie uwielbia góry oraz czas wspólnie spędzany z rodziną. Aktualnie studentka II stopnia Matematyki Nauczycielskiej.

NSP1 Aleksandra Zawodny

Aleksandra Zawodny

nauczycielka języka angielskiego

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel języka angielskiego z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka filologii angielskiej Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach.

 

Posiada także uprawnienia wychowawcy kolonijnego oraz szereg certyfikatów uczestnictwa w konferencjach językowych, które umożliwiają dalszy rozwój w dziedzinie nauczania języka angielskiego.

 

Uważa, że nauka języka obcego może być nie tylko użyteczna, ale także bardzo przyjemna i zabawna. Wskazuje na potrzebę posiadania umiejętności posługiwania się językiem obcym w życiu codziennym, co wyraźnie można zaobserwować w takim mieście jak Kraków. Znajomość języka obcego to nie tylko wiedza książkowa, ale głównie okno na świat.

NSP1 Ewa Kurak

Ewa Kurak

nauczycielka historii

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka historii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

 

Uwielbia poznawać przeszłości i dzielić się swoją wiedzą. Dąży do tego, aby uczniowie mogli dzięki niej odkryć świat, którego już dawno nie ma i tym samym lepiej poznać teraźniejszość oraz samych siebie.

Projekt bez tytułu (16)

Agata Romaldowska-Kubis

nauczycielka biologii

CZYTAJ WIĘCEJ

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku biologii z nauczaniem przyrody. Posiadam dodatkowe kwalifikacje do nauczania chemii i informatyki.

 

Z zamiłowania i wykształcenia jestem biologiem, który uwielbia dzielić się swoją wiedzą. Chciałabym, żeby uczniowie postrzegali otaczający nas świat przez pryzmat jej niesamowitej przyrody i odkrywali jej tajemnice, a także dbali o nią dla siebie i przyszłych pokoleń. W czasie wolnym zaczytuję się literaturą science-fiction oraz dobrymi polskimi kryminałami. Natomiast w czasie podróży chętnie zwiedzam zamki i odkrywam zakamarki jaskiń.

woman2

Ewelina Sroga

nauczycielka geografii i wychowania fizycznego

CZYTAJ WIĘCEJ
NSP1 Irena Załuska

Irena Załuska

nauczycielka plastyki i rysunku

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwenta Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych w Poznaniu, Studiów Komparatystycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, Edukacji emocjonalnej na Akademii Pedagogicznej w Krakowie.

 

Pasjonuje się muzyką klasyczną i poezją. Praca artystyczno-pedagogiczna jest jej prawdziwym powołaniem.

Projekt bez tytułu (18)

Magdalena Sułkowska

nauczycielka muzyki

CZYTAJ WIĘCEJ

Studentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie o kierunku: Instrumentalistyka w zakresie gry na oboju.

Jako muzyk, posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie w dziedzinie sztuki muzycznej. Jestem osobą o licznych pasjach – gram na wielu instrumentach, tańczę, śpiewam, organizuję kolonie i obozy harcerskie, podróżuję, haftuję, jestem terapeutką Techniki Bowena, ale zdecydowanie najwięcej miejsca w moim życiu zajmuje muzyka i ludzie. Dlatego staram się połączyć te dwie pasję i swoją miłością do nich zarażać tym innych.

Projekt bez tytułu (23)

Magdalena Marchewka

wychowawca świetlicy

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna (Animacja kultury) ze spec. nauczycielską oraz na kierunku Pedagogiki Społeczno – Opiekuńczej.  Prowadziła także warsztaty twórcze i arteterapeutyczne w Muzeum Narodowym w Krakowie. Posiada certyfikat Grafika Komputerowego.  Aktualnie studentka ostatniego roku Art & Design na UP im. KEN w Krakowie. 

 

Dla mnie praca z najmłodszymi jest studnią inspiracji, której głównym źródłem jest nieskończona kreatywność dzieci. Jest ona odpowiedzią na radość i przyjemność tworzenia, naucza także elastyczności i nowego rozwiązywania problemów z różnych perspektyw. W mojej pracy stawiam sobie za za główny cel, by tej kreatywności w uczniach nigdy nie zatracać, a która może stać się doskonałym narzędziem. Uważam, iż jest to ważne w tak dynamicznie rozwijającym się świecie.

 

Inną równie ważną dla mnie kwestią jest szacunek do drugiego człowieka, swojej ojczyzny oraz wypracowanie sobie dostrzegania rzeczy małych, pozornie nieistotnych, które są podstawą w rozumieniu codzienności i docenienia jej.

Projekt bez tytułu (19)

Weronika Wlaźlak

logopeda

CZYTAJ WIĘCEJ

Ukończyłam Logopedię na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.

Aktualnie poszerzam swoją logopedyczną wiedzę na studiach II stopnia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jestem także czynnie działającym wychowawcą kolonijnym.

Podczas zajęć logopedycznych największą uwagę zwracam na indywidualne predyspozycje i potrzeby dziecka. Uważam, iż takie podejście sprawia, że możemy razem podejmować wyzwania, a następnie cieszyć się ze wspólnie osiągniętych sukcesów. Prywatnie miłośniczka sportu, stąd chęć kształtowania w uczniach determinacji do osiągnięcia zamierzonego celu.

Projekt bez tytułu (21)

Karolina Kapa-Kurek

psycholog

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Mój styl pracy charakteryzuje dążenie do zrozumienia zachowania uwzględniając wpływ różnorodnych czynników.

W pracy z dziećmi i młodzieżą skupiam się na rozwijaniu kompetencji społecznych, psychoedukacji i oddziaływaniach profilaktycznych.