Kadra

Poznaj naszych nauczycieli i pedagogów

NSP1 Katarzyna Zasada-Startek

Katarzyna Zasada-Startek

dyrektor zarządzająca

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum. Pedagog i terapeuta. Od 15 lat związana z branżą edukacyjną.

 

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż” J. Korczak

 

W swojej pracy pedagogicznej na pierwszym miejscu stawia dziecko, dbając o to aby każde było otoczone właściwą opieką, by wyrastało w atmosferze wzajemnego szacunku, potrafiło zadawać pytania i było otwarte na świat. Kocha pracę z dziećmi, kontakt z ludźmi i nowe wyzwania. Swoich uczniów stara się uwrażliwiać na potrzeby innych.

 

Prywatnie matka dwójki dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Uwielbia dobrą książkę, muzykę, taniec i ambitne kino. Kocha podróże, ale bez zbędnej brawury. Szkoła, którą prowadzi, stała się jej pasją, której oddała się bez pamięci.

Beata Litewka

Beata Litewka

wicedyrektor ds. dydaktycznych

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. KEN w Krakowie, Wydział Pedagogiki Specjalnej. Oligofrenopedagog, doradca zawodowy.

 

„Dziecko jest księgą, w której powinniśmy czytać i w której powinniśmy pisać.”
Peter Rosseger

 

Do każdego dziecka podchodzi indywidualnie i od każdego się czegoś uczy. Każdy podopieczny jest dla niej zagadką dlatego praca z dziećmi jest jej pasją i inspiracją. Chciałaby, żeby szkoła, którą kieruje jako dyrektor pedagogiczny, wychowywała uczniów ciekawych świata, mądrych, wartościowych oraz szczęśliwych. Takich, którzy poradzą sobie z wyborem drogi życiowej.

Urszula Zapadka

Urszula Zapadka

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Posiada kwalifikacje do nauczania języka polskiego i informatyki oraz  do prowadzenia biblioteki.

 

Posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie, jako nauczyciel i wychowawca. Prowadziła również obozy wędrowne i półkolonie letnie dla dzieci. Od 1992 roku pracowała z młodzieżą w szkole podstawowej i gimnazjum, ale największą przyjemność i satysfakcję daje Jej praca z małymi dziećmi, gdzie każda lekcja jest wspaniałą zabawą, odkrywaniem i poznawaniem świata.

 

Wie, że dla dzieci szkoła jest bardzo ważna, dlatego chce, aby każdy uczeń miał przestrzeń do samodzielnej inicjatywy, nie tylko w czasie lekcji.

NSP1 Agnieszka Ogonowska

Agnieszka Ogonowska

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Z wykształcenia i z zamiłowania nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, ukończyła studia magisterskie na krakowskim Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN, a także kurs animatora zabawy.

 

Jest ambitną, wesołą osobą pełną entuzjazmu i chęci do pracy. Pragnie, aby jej podopieczni byli ludźmi pogodnymi, pewnymi siebie i swoich umiejętności, aby z otwartością, bez lęku podejmowali wyzwania i odznaczali się niebanalnymi pomysłami. Uważa, że szkoła powinna obdarzyć dzieci nie tylko wiedzą merytoryczną, ale także niezbędnymi kompetencjami społecznymi. Chce, by dzieci odnosiły się do innych z życzliwością i szacunkiem, aby potrafiły współpracować, osiągać kompromisy oraz uzasadniać swoje zdanie.

Anna Pyrc

Anna Pyrć

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, z wykształcenia socjolog. Studia magisterskie ukończyła na Wydziale Filozofii w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studia podyplomowe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Wydziale Humanistyczno-Pedagogicznym Wszechnicy Świętokrzyskiej w Kielcach. Jest otwarta na nowości i doskonalenie swoich kwalifikacji zawodowych.

 

Posiada także kwalifikacje do nauczania przedmiotu – wiedza o społeczeństwie. W swojej pracy pedagogicznej, pracowała zarówno ze starszą młodzieżą, jak i z młodszymi dziećmi. Podczas wypoczynku letniego, prowadziła półkolonie, zielone przedszkola, kolonie i obozy młodzieżowe. Ma doświadczenie w pracy nauczyciela kanadyjskiej szkoły podstawowej oraz polskiej placówki zagranicznej, tj. SPK przy Konsulacie Generalnym w Toronto, Ontario, Kanada.

 

“Wspierajmy kreatywność i samodzielność dzieci – pozwólmy im myśleć, działać i korzystać z wiedzy – ale także zadbajmy, aby były pełnoprawnymi członkami grupy społecznej.” Te kilka słów, określa kierunek jej pracy z uczniami. Uważa bowiem, że każdy z nich jest indywidualnością i wielką zagadką, i dlatego każdy wymaga indywidualnego podejścia.

woman2

Klaudia Mucha-Iwaniczko

nauczycielka języka polskiego

CZYTAJ WIĘCEJ

Doktorantka literaturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Nauczycielka języka polskiego oraz glottodydaktyk.

 

W swojej pracy badawczej zajmuje się tożsamością dzieci dwujęzycznych, żyjących na pograniczu kultur. Pasjonatka edukacji, innowacyjnych technik nauczania, muzeów i oczywiście literatury. Zwolenniczka indywidualnego podejścia do ucznia i odkrywania talentów: „Każde dziecko jest wyjątkowe, trzeba mu tylko pomóc rozwinąć skrzydła”.

Bernadetta Nowak

Bernadetta Nowak

nauczycielka języka angielskiego

CZYTAJ WIĘCEJ

Posiadam certyfikat Cambridge CAE (Certificate in Advanced English), jestem filologiem – kulturoznawcą na Uniwersytecie Jagiellońskim.

 

Cieszę się każdym dniem, który mogę spędzać w szkole. Najważniejsze jest dla mnie, żeby uczniowie nie bali się mówić po angielsku, nie tylko na lekcjach, ale też na przerwach oraz żeby posługiwanie się tym językiem było dla nich naturalne i bezstresowe.

 

Jako wychowawca, staram się utwierdzić moich podopiecznych w przekonaniu, że “gdyby wszyscy byli tacy sami, świat byłby nudny”. Chciałabym, żeby kierując się tą zasadą, zawsze tolerowali swoich kolegów i koleżanki, niezależnie od tego z jakiego kraju pochodzą, jak wyglądają czy jakie mają zainteresowania, ale także aby umieli zawsze akceptować samych siebie i potrafić każdą wadę zamienić w zaletę i cechę, która wyróżnia ich z tłumu.

NSP1 Aleksandra Zawodny

Aleksandra Zawodny

nauczycielka języka angielskiego

CZYTAJ WIĘCEJ

Nauczyciel języka angielskiego z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka filologii angielskiej Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach.

 

Posiada także uprawnienia wychowawcy kolonijnego oraz szereg certyfikatów uczestnictwa w konferencjach językowych, które umożliwiają dalszy rozwój w dziedzinie nauczania języka angielskiego.

 

Uważa, że nauka języka obcego może być nie tylko użyteczna, ale także bardzo przyjemna i zabawna. Wskazuje na potrzebę posiadania umiejętności posługiwania się językiem obcym w życiu codziennym, co wyraźnie można zaobserwować w takim mieście jak Kraków. Znajomość języka obcego to nie tylko wiedza książkowa, ale głównie okno na świat.

Monika Guzik

Monika Guzik

nauczycielka języka niemieckiego

CZYTAJ WIĘCEJ

Z wykształcenia dziennikarka i germanistka, dla której praca z dziećmi i młodzieżą to nie obowiązek, ale czysta pasja.

 

Jako nauczycielka języka niemieckiego stawia na alternatywne metody poszukiwania i przekazywania wiedzy, aby poprzez “niebanalną edukację” uczniowie mogli sami wykorzystywać swoje umiejętności, odkrywając przy tym piękno języka i kultury krajów niemieckojęzycznych.

 

Po godzinach chętnie tworzy, śpiewa i gra na gitarze, a wolne weekendy rezerwuje na wędrówki po górach i zwiedzanie miejsc, których jeszcze sama nie odkryła.

NSP1 - Aleksandra Nowacka

Aleksandra Nowacka

nauczycielka matematyki

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka matematyki z informatyką o specjalności nauczycielskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.

Jest osobą optymistycznie i entuzjastycznie nastawioną do życia, a w szczególności do dzieci – ze względu na ich szczerość i chęć poznawania otaczającego ich świata. Praca z dziećmi daje jej ogromną satysfakcję i radość, stając się nie tylko wymarzonym zawodem, ale także wielką pasją.

Prywatnie uwielbia góry oraz czas wspólnie spędzany z rodziną. Aktualnie studentka II stopnia Matematyki Nauczycielskiej.

NSP1 Ewa Kurak

Ewa Kurak

nauczycielka historii

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka historii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

 

Uwielbia poznawać przeszłości i dzielić się swoją wiedzą. Dąży do tego, aby uczniowie mogli dzięki niej odkryć świat, którego już dawno nie ma i tym samym lepiej poznać teraźniejszość oraz samych siebie.

woman2

Agata Romaldowska-Kubis

nauczycielka biologii

CZYTAJ WIĘCEJ

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku biologii z nauczaniem przyrody. Posiadam dodatkowe kwalifikacje do nauczania chemii i informatyki.

 

Z zamiłowania i wykształcenia jestem biologiem, który uwielbia dzielić się swoją wiedzą. Chciałabym, żeby uczniowie postrzegali otaczający nas świat przez pryzmat jej niesamowitej przyrody i odkrywali jej tajemnice, a także dbali o nią dla siebie i przyszłych pokoleń. W czasie wolnym zaczytuję się literaturą science-fiction oraz dobrymi polskimi kryminałami. Natomiast w czasie podróży chętnie zwiedzam zamki i odkrywam zakamarki jaskiń.

NSP1 Joanna Wresiło - Kielar

Joanna Wresiło-Kielar

nauczycielka geografii

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka geografii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Posiadam dodatkowe kwalifikacje do nauczania przyrody. Jestem pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi o różnych potrzebach edukacyjnych.

 

“Nie podróżujemy, aby uciec przed życiem, ale żeby życie nam nie uciekło.”

 

Podróżowanie jest moją pasją, którą staram się zarazić swoich uczniów, a prowadzane przeze mnie lekcje geografii są fascynującą wędrówką w poszukiwaniu wiedzy i nowych umiejętności.

Adam Zogala

Adam Żogała

nauczycielka wychowania fizycznego

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, ukończył również studia podyplomowe z Oligofrenepedagogiki. Aktualnie poszerza swoją wiedzę studiując Pedagogikę z Resocjalizacją na uczelni Ignatianum.

 

Od 17 roku życia pracuje z dziećmi i młodzieżą. Organizator wielu eventów sportowych i rekreacyjnych. W swojej pracy łączy sport z wychowywaniem. Prywatnie mąż i ojciec dwuletniego dziecka. Pasjonat sportów zimowych z wiodącą dyscypliną hokej na lodzie. Zainteresowany historią Polski, szczególnie w czasach I oraz II wojny światowej.

NSP1 Irena Załuska

Irena Załuska

nauczycielka plastyki i rysunku

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwenta Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych w Poznaniu, Studiów Komparatystycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, Edukacji emocjonalnej na Akademii Pedagogicznej w Krakowie.

 

Pasjonuje się muzyką klasyczną i poezją. Praca artystyczno-pedagogiczna jest jej prawdziwym powołaniem.

NSP1 Teresa Weber

Teresa Weber-Grabowska

nauczycielka muzyki

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie o kierunku: Pedagogika Instrumentalna w zakresie gry na wiolonczeli. Jako muzyk, posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie w dziedzinie sztuki muzycznej.

 

W 2019 roku ukończyła Kurs Muzykoterapii, uprawniający do stosowania elementów muzykoterapii,oraz terapeutycznego wykorzystania muzyki na zajęciach muzycznych w obszarze muzykoprofilaktyki.

 

Wiedząc, że edukacja artystyczna jest bardzo ważna w rozwoju dziecka, stara się wykorzystywać różnorodne metody pracy twórczej z dziećmi typu: Kształcenie słuchu, Audycje muzyczne, Nauka gry na instrumencie, Śpiew chóralny.

 

W myśl zasady: Poprzez Muzykę jako wartość dodaną rozwijamy talent i wrażliwość dziecka.

NSP1 Anna Gołdyn

Anna Gołdyn

logopeda

CZYTAJ WIĘCEJ

Z zawodu jestem pedagogiem i logopedą. Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz logopedyczne na Krakowskiej Akademii.

 

Każde dziecko rozpoczynające terapię logopedyczną jest dla mnie wyzwaniem i traktuję je indywidualnie. Mottem przyświecającym mi w pracy logopedycznej jest zdanie: “Głos to nasza wizytówka, którą zawsze nosimy przy sobie”.

NSP1 Elżbieta Pażucha

Elżbieta Pażucha

surdopedagog

CZYTAJ WIĘCEJ

Ukończyła Pedagogikę Specjalną na Akademii Pedagogicznej w Krakowie, a następnie studia podyplomowe z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

 

Uważa, że dobry nauczyciel nie tylko przekazuje wiedzę, ale i zaraża pasją. Uwielbia podróżować. Pewnie dlatego uczenie się dzieci porównuje do ekscytującej wyprawy, podczas której uczniowie mogą eksplorować i zdobywać w kreatywny sposób nowe wiadomości i umiejętności. W swojej pracy chce pokazywać uczniom, gdzie patrzeć, a nie co widzieć.

NSP1 Magdalena Marchewka

Magdalena Marchewka

świetlica szkolna

CZYTAJ WIĘCEJ

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie o kierunku Edukacja Artystyczna (Animacja kultury) ze specjalością nauczycielską. Posiada certyfikat Grafika Komputerowego. Prowadziła także warsztaty twórcze w Muzeum Narodowym w Krakowie. Aktualnie studentka II stopnia Pedagogiki społeczno-wychowawczej.

 

Dla mnie praca z najmłodszymi jest studnią inspiracji, której głównym źródłem jest nieskończona kreatywność dzieci. Jest ona odpowiedzią na radość i przyjemność tworzenia, ale naucza także elastyczności o nowego rozwiązywania problemów z różnych perspektyw. W mojej pracy stawiam sobie za za główny cel, aby tej kreatywności w uczniach nigdy nie zatracać, a która może stać się doskonałym narzędziem. Uważam, ż jest to ważne w tak dynamicznie rozwijającym się świecie.

 

Inną równie ważną dla mnie kwestią jest szacunek do drugiego człowieka, swojej ojczyzny oraz wypracowanie sobie dostrzegania rzeczy małych, pozornie nieistotnych, które są podstawą w rozumieniu codzienności i docenienia jej.

Facebook