Katarzyna Zasada-Startek

dyrektor zarządzająca

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum. Pedagog i terapeuta. Od 16 lat związana z branżą edukacyjną.

 

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż”

 J. Korczak

 

W swojej pracy pedagogicznej na pierwszym miejscu stawia dziecko, dbając o to aby każde było otoczone właściwą opieką, by wyrastało w atmosferze wzajemnego szacunku, potrafiło zadawać pytania i było otwarte na świat. Kocha pracę z dziećmi, kontakt z ludźmi i nowe wyzwania. Swoich uczniów stara się uwrażliwiać na potrzeby innych.
Specjalizuje się w terapii dysleksji rozwojowej.

 

Prywatnie matka dwójki dzieci w wieku szkolnym. Uwielbia dobrą książkę, muzykę, taniec i ambitne kino. Kocha podróże, ale bez zbędnej brawury. Szkoła, którą prowadzi, stała się jej pasją, której oddała się bez pamięci.

Agata Romaldowska-Kubis

dyrektor ds. dydaktycznych

nauczycielka biologii

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku biologii z nauczaniem przyrody. Posiadam dodatkowe kwalifikacje do nauczania chemii i informatyki. Związana z naszą szkołą od 2017 r

 

Z zamiłowania i wykształcenia jestem biologiem, który uwielbia dzielić się swoją wiedzą. Chciałabym, żeby uczniowie postrzegali otaczający nas świat przez pryzmat jej niesamowitej przyrody i odkrywali jej tajemnice, a także dbali o nią dla siebie i przyszłych pokoleń. W czasie wolnym zaczytuję się literaturą science-fiction oraz dobrymi polskimi kryminałami. Natomiast w czasie podróży chętnie zwiedzam zamki i odkrywam zakamarki jaskiń.

Anna Wandyszewska 

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej 

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą w różnym wieku, na wielu etapach rozwoju. Mieszkała kilka lat za granicą, gdzie pracowała jako nauczyciel języka polskiego z dziećmi emigrantów oraz zajmowała się zjawiskiem kształtowania się systemów językowych dzieci dwujęzycznych. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do uczniów. Aby poszerzać swoje horyzonty oraz móc doskonalić się w tym co robi, bierze aktywny udział w kursach oraz szkoleniach dotyczących rozwoju dziecka..

Kinga Kuraś

 nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Posiada kwalifikacje do nauczania języka polskiego, oligofrenopedagog. Ukończyła kurs wychowawcy kolonijnego, animatora zabaw dziecięcych oraz I poziom języka migowego. 

 

Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach, które pozwoliły jej lepiej zrozumieć psychikę dziecka i doskonalić swój warsztat pracy. Interesuje się ideą porozumienia bez przemocy, założeniami nurtu pozytywnej dyscypliny i pedagogiki montessori. 

 

Na swoich lekcjach dąży do tego, aby każdy uczeń miał przestrzeń do samodzielnej inicjatywy. Stara się być dla swoich uczniów przewodnikiem i towarzyszem podczas gdy oni odkrywają świat.

 

Kaja Uliczka

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Ukończyła I stopień Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Wychowania Przedszkolnego oraz I stopień Matematyki w finansach i ekonomii na Uniwersytecie Śląskim. Obecnie studentka ostatniego roku studiów magisterskich Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej. 

W pracy z dziećmi przede wszystkim skupia się na poszanowaniu, zrozumieniu i konsekwencji. Uważa, że to klucz to obopólnego sukcesu. 

Można ją spotkać w górach, na survivalowych obozach, błotnych biegach, a także na ławce w parku w towarzystwie biegającego czworonoga. 

Natalia Szczygłowska 

nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej 

i wychowania fizycznego

Absolwentka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Wyższej Szkoły w Gdańsku – Ateneum oraz Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku na kierunku Wychowania fizycznego ze specjalizacją trenerską pływanie i odnowa biologiczna.

Specjalizuje się nie tylko pływaniu, ale także w lekkiej atletyce i gimnastyce sportowej. Posiada uprawnienia z basic pilates, a joga jest jej antystresowym złotym środkiem.
Żaden lek nie zastąpi ruchu- tą zasadą kieruje się w życiu.  Prowadzi aktywny tryb  życia i swoim zamiłowaniem do sportu zaraża innych. Natomiast w klasie stara się stwarzać warunki do samodzielnego i kreatywnego myślenia. Swoich uczniów stara się uwrażliwiać na potrzeby innych.

Aleksandra Mosca

nauczycielka angielskiego

Nauczyciel języka angielskiego z wykształcenia i zamiłowania. Absolwentka filologii angielskiej Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. W naszym gronie od 2018 r.

 

Posiada także uprawnienia wychowawcy kolonijnego oraz szereg certyfikatów uczestnictwa w konferencjach językowych, które umożliwiają dalszy rozwój w dziedzinie nauczania języka angielskiego.

 

Uważa, że nauka języka obcego może być nie tylko użyteczna, ale także bardzo przyjemna i zabawna. Wskazuje na potrzebę posiadania umiejętności posługiwania się językiem obcym w życiu codziennym, co wyraźnie można zaobserwować w takim mieście jak Kraków. Znajomość języka obcego to nie tylko wiedza książkowa, ale głównie okno na świat.

Arleta Kędroń

nauczycielka języka angielskiego

 

Absolwentka filologii angielskiej na wydziale Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii. Obecnie kontynuuje naukę na ostatnim roku studiów magisterskich na kierunku filologia angielska ze specjalizacją nauczycielską.

Pracę nauczyciela traktuje jak wyzwanie – nie tylko uczę języka, ale także pomagam uczniom odkryć drzemiący w nich potencjał i umiejętności.
Celem lekcji jest nie tylko realizacja materiału, ale przede wszystkim nauka mówienia i swobodnego wyrażania opinii w języku angielskim.

Winnie Zych

                      native speaker

Here a short paragraph about myself. My name is Winnie. I am an English Native speaker from Kenya. I have experience in teaching students of all ages. I have taught in different schools and kindergartens within and outskirts of Kraków. I am fond of assisting students feel comfortable speaking English.  

 

Ewa Kurak

nauczycielka historii

Absolwentka historii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 2018 r pracuje w szkole. Uwielbia poznawać przeszłości i dzielić się swoją wiedzą. Dąży do tego, aby uczniowie mogli dzięki niej odkryć świat, którego już dawno nie ma i tym samym lepiej poznać teraźniejszość oraz samych siebie.

Monika Ziółkowska

nauczycielka języka polskiego

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą w różnym wieku, na wielu etapach rozwoju. Mieszkała kilka lat za granicą, gdzie pracowała jako nauczyciel języka polskiego z dziećmi emigrantów oraz zajmowała się zjawiskiem kształtowania się systemów językowych dzieci dwujęzycznych. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do uczniów. Aby poszerzać swoje horyzonty oraz móc doskonalić się w tym co robi, bierze aktywny udział w kursach oraz szkoleniach dotyczących rozwoju dziecka..

Maria Haluch-Grądalska

nauczycielka niemieckiego

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Instytutu Goethego
w zakresie języka niemieckiego biznesu. Doświadczona tłumaczka tekstów
technicznych, prawnych i ekonomicznych. Entuzjastka technologii
informacyjno-komunikacyjnych. Ukończyła m.in. podyplomowe studia
Dyplomacji i Stosunków Międzynarodowych na UJ w Krakowie
oraz Metodykę Nauczania Języków Obcych, specjalność: Język Niemiecki
na AFiB Vistula w Warszawie. Od trzech lat aktywnie związana
ze szkolnictwem. Pracę zawodową wykonuje z pasją. Wyróżnia ją pogoda
ducha i umiłowanie wiedzy, którą chętnie przekazuje dzieciom i młodzieży.
W wolnym czasie lubi słuchać muzyki poważnej i podróżować.

Sylwia Hołowa

nauczycielka matematyki

Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego o kierunku matematyka z przygotowaniem pedagogicznym.

Nauczanie matematyki jest dla mnie pasją od lat. Przy nauczaniu staram się pokazywać uczniom różne sposoby radzenia sobie z matematycznymi problemami i podchodzę do każdego ucznia indywidualnie. Praca z uczniami sprawia mi wielką satysfakcję.

 

Stanisław Twardosz

nauczyciel fizyki

Ukończyłem Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie oraz Studium Przygotowania Pedagogicznego.

W mojej pracy dążę do rozwijania u uczniów własnej kreatywności oraz twórczego myślenia.

W wolnym czasie lubię wycieczki, a szczególnie w góry.


Kuszewska Natalia

nauczycielka chemii

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku „Chemia”, ze specjalizacją „Analityka w Ochronie Środowiska i Zdrowia”.

Nauczycielem chemii zostałam z zamiłowania i wyboru. Od dziecka marzyłam o pracy w szkole, później pojawiła się fascynacja chemią. Na swoich lekcjach staram się wzbudzać u uczniów zainteresowanie światem nauki i pokazywać im, że chemia nie musi być nudna. Ważne jest dla mnie, by młodzi ludzie z przyjemnością uczestniczyli w zajęciach i sami, z pomocą ciekawych metod dydaktycznych, odkrywali tajniki chemii. Dobry kontakt z uczniami oraz obserwacja ich postępów w nauce dostarczają mi sporo satysfakcji i radości.

W czasie wolnym lubię grać na gitarze i przeżywać sportowe emocje, oglądając zmagania polskich sportowców.

Jaszczuk Sławomir

nauczyciel geografii

Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. KEN w Krakowie na kierunku geografia. Moja kariera nauczycielska trwa już 30 lat i miałem możliwość nauczania geografii w każdym typie szkoły. Obecnie uczę w IV Liceum Ogólnokształcącym im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

Geografia jest moją pasją i nie wyobrażam sobie piękniejszego przedmiotu szkolnego.

 

Jestem autorem wielu publikacji z zakresu nauczania geografii m.in. Szkolnego Słownika Geograficznego, Tablic Geograficznych oraz Repetytorium maturalnego.

Prywatnie jestem ojcem dwojga studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Obecnie moim ukochanym pupilem jest czteroletni bokser Fuego.

Magdalena Sułkowska

nauczycielka muzyki

Studentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie o kierunku: Instrumentalistyka w zakresie gry na oboju.

 

Jako muzyk, posiada dużą wiedzę i bogate doświadczenie w dziedzinie sztuki muzycznej. Jestem osobą o licznych pasjach – gram na wielu instrumentach, tańczę, śpiewam, organizuję kolonie i obozy harcerskie, podróżuję, haftuję, jestem terapeutką Techniki Bowena, ale zdecydowanie najwięcej miejsca w moim życiu zajmuje muzyka i ludzie. Dlatego staram się połączyć te dwie pasję i swoją miłością do nich zarażać tym innych.

Magdalena Marchewka

nauczycielka informatyki, plastyki

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna ze spec. nauczycielską oraz Pedagogiki społeczno – opiekuńczej oraz absolwentka Art & Design na UP im. KEN w Krakowie.  Od 2018 pracuje w szkole.

Prowadziła m.in. warsztaty twórcze i arteterapeutyczne w Muzeum Narodowym w Krakowie. Grafik komputerowy i administrator www NSP nr 1.  

Dla mnie praca z najmłodszymi jest studnią inspiracji, której głównym źródłem jest nieskończona kreatywność dzieci. Jest ona odpowiedzią na radość i przyjemność tworzenia, naucza także elastyczności i nowego rozwiązywania problemów z różnych perspektyw. W mojej pracy stawiam sobie za za główny cel, by tej kreatywności w uczniach nigdy nie zatracać, a która może stać się doskonałym narzędziem. 

Joanna Matyja-Dudek

nauczycielka religii

Jestem nauczycielką religii i psychologiem. W mojej pracy cenię sobie relacje z uczniami, ich aktywność i własne przemyślenia. Staram się ułatwić im zrozumienie tajemnic wiary, a także przybliżyć rozumienie tekstów biblijnych – kontekstu historii i kultury. Na lekcjach stosuję mnemotechniki, staram się dostarczać uczniom pomocne materiały, z których dużą część przygotowuję sama. Chcę łącząc wątki różnych epok,  a także odpowiadać na pytania i wątpliwości, tak, aby uczeń mógł z czasem sam podejmować refleksję dotyczącą życia i wiary.

 

W pracy pomagają mi doświadczenia podróży do miejsc świętych, chętnie dzielę się z uczniami historiami i anegdotkami, na przykład z Ziemi Świętej, Camino de Santiago, Asyżu i innych miejsc wartych obejrzenia. Będę szczęśliwa, jeśli lekcje zainspirują uczniów do podróży, w szerokim tego słowa znaczeniu

Irena Załuska

nauczycielka rysunku

 

Absolwenta Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych w Poznaniu, Studiów Komparatystycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, Edukacji emocjonalnej na Akademii Pedagogicznej 

w Krakowie. Od 2018 pracuje 

w szkole.


Pasjonuje się muzyką klasyczną 

i poezją. Praca artystyczno-pedagogiczna jest jej prawdziwym powołaniem.

Ireneusz Dworakowski

nauczyciel karate

 

Moja przygoda z karate zaczęła się w 7 klasie szkoły podstawowej, pod okiem sensei’a Jarosława Burzyńskiego. Jestem Absolwentem Papieskiej Akademii Teologicznej. W okresie studiów byłem zawodnikiem i członkiem sekcji karate tradycyjnego AZS AGH prowadzonej przez sensei’a Jerzego Lelito. Wtedy też, trenując zacząłem prowadzić treningi dla innych.

Trochę historii:

-zdobyłem uprawnienia instruktora, trenera i egzaminatora Polskiego Związku Karate Tradycyjnego.

– byłem wiceprezesem i założycielem sekcji karate w KS Cracovia 1906

-prowadziłem zajęcia dla studentów w AGH, Uniwersytecie Ekonomicznym i Akademii Pedagogicznej

– byłem wykładowcą technik samoobrony i interwencji w Elitarnej Szkole Służb Ochrony.

Aktualnie:

-założyłem Krakowską Szkołę Karate-do i Kobudo

– prowadzę zajęcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych

-…i oczywiście 😉 prowadzę treningi w Niepublicznej Szkole Podstawowej nr 1 im. Orła Białego w Krakowie.  

Julia Olęcka

nauczycielka tańca

 

Daria Paprota

psycholog szkolny

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku psychologia. Obecnie uzupełnia kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego w Krakowskim Instytucie Rozwoju Edukacji. Swoje doświadczenie zdobywała w świetlicy socjoterapeutycznej, w przedszkolach oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. W swojej pracy skupia się w szczególności na rozwijaniu kompetencji motywacyjno-emocjonalnych oraz kompetencjach społecznych. Dostrzeganie emocji, rozumienie ich oraz akceptacja jest drogą prowadzącą do rozwijania samoświadomości, a w konsekwencji do pozyskania zasobów, które usprawniają procesy poznawcze, nadają znaczenia naszym wszystkim działaniom oraz znacząco wpływają na praktyczne umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami. Dlatego, tak ważne jest dla mnie rozwijanie inteligencji emocjonalnej u dziecka, która stanowi fundament dla pozostałych obszarów życia. Ponadto interesuje się zagadnieniami z zakresu psychoterapii, a w wolnym czasie lubię odpoczywać w towarzystwie bliskich mi osób, czytać oraz spędzać czas na świeżym powietrzu.

Bożena Kowalik

logopeda

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna ze spec. nauczycielską oraz Pedagogiki społeczno – opiekuńczej oraz absolwentka Art & Design na UP im. KEN w Krakowie.  Od 2018 pracuje w szkole.

Prowadziła m.in. warsztaty twórcze i arteterapeutyczne w Muzeum Narodowym w Krakowie. Grafik komputerowy i administrator www NSP nr 1.  

Dla mnie praca z najmłodszymi jest studnią inspiracji, której głównym źródłem jest nieskończona kreatywność dzieci. Jest ona odpowiedzią na radość i przyjemność tworzenia, naucza także elastyczności i nowego rozwiązywania problemów z różnych perspektyw. W mojej pracy stawiam sobie za za główny cel, by tej kreatywności w uczniach nigdy nie zatracać, a która może stać się doskonałym narzędziem. 

Klaudia Bergiel

nauczycielka robotyki

Od 3 lat jestem trenerem robotyki.

Mam doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz szkolnym.

Posiadam odpowiednie kwalifikacje. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia do prowadzenia zajęć.

Dominika Koszułap

                                  social media

 

W Niepublicznej Szkole Podstawowej nr 1  im. Orła Białego w Krakowie od ponad dwóch lat zajmuję się kreowaniem mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Wizytówka Google). Projektuję grafiki, animacje oraz filmy. Zajmuję się marketingiem, analityką, tworzeniem wpisów oraz ich publikacją. Media społecznościowe to nieustanna przygoda, która dostarcza mi uśmiechu i pozytywnej energii każdego dnia 🙂